Social Media Marketing
“Κοινωνικό” Marketing
Συλλέξτε πολύτιμα σχόλια πελατών.
Καθιερώστε την επωνυμία σας ως αρχή στον κλάδο σας.
Δημιουργήστε ή ενισχύστε μια μοναδική διαδικτυακή φωνή μέσω εικόνας, βίντεο και ενδιαφέρων κοινωνικών δημοσιεύσεων.
Τι είναι το μάρκετινγκ κοινωνικών μέσων;
Το μοναδικό περιεχόμενό σας πρέπει να είναι προσαρμοσμένο στη συγκεκριμένη πλατφόρμα στην οποία κοινοποιείται για να σας βοηθήσει να αυξήσετε τις μετατροπές και να αυξήσετε την αναγνωρισιμότητα της επωνυμίας.
Οφέλη του μάρκετινγκ κοινωνικών μέσων:
Αναγνώριση της επωνυμίας σας
- Δημιουργήστε δυνητικούς πελάτες και ενισχύστε τις μετατροπές.
- Προωθήστε – επεξεργαστείτε τις σχέσεις με τους πελάτες
- Μάθετε από τους ανταγωνιστές
Πώς να δημιουργήσετε μια στρατηγική μάρκετινγκ κοινωνικών μέσων:
- Ερευνήστε τις προσωπικότητες και το κοινό των αγοραστών σας
- Καθορίστε σε ποιες κοινωνικές πλατφόρμες θα αγοράσετε
- Δημιουργήστε μοναδικό και ελκυστικό περιεχόμενο
- Οργανώστε ένα πρόγραμμα για τις αναρτήσεις σας
- Αναλύστε τον αντίκτυπο και τα αποτελέσματά σας
Προτού αποφασίσετε αν θα προχωρίσετε με το μάρκετινγκ κοινωνικών μέσων, ας τμηματοποιήσουμε τη στρατηγική ανά πλατφόρμα
- Χρήστες : 1,79 δισεκατομμύρια ενεργά χρήστες καθημερινά παγκοσμίως
- Κοινό : Generation X και millennials
- Επιπτώσεις στη βιομηχανία : B2C
- Καλύτερο για : Ενημέρωση επωνυμίας διαφήμιση
- Χρήστες : 186 εκατομμύρια καθημερινά ενεργοί χρήστες παγκοσμίως
- Κοινό : Κυρίως χιλιετίες
- Επιπτώσεις στη βιομηχανία : B2B και B2C
- Καλύτερο για : Δημόσιες σχέσεις; εξυπηρέτηση πελατών
- Χρήστες : 1 δισεκατομμύριο μηνιαίοι ενεργοί χρήστες
- Κοινό : Κυρίως χιλιετίες
- Επιπτώσεις στη βιομηχανία : B2C
- Καλύτερο για : Φυσικά μέσα, παρασκήνια και περιεχόμενο που δημιουργείται από χρήστες. διαφήμιση
Linkedln
- Χρήστες : 1 δισεκατομμύριο μηνιαίοι ενεργοί χρήστες
- Κοινό : Κυρίως χιλιετίες
- Επιπτώσεις στη βιομηχανία : B2C
- Καλύτερο για : Φυσικά μέσα, παρασκήνια και περιεχόμενο που δημιουργείται από χρήστες. διαφήμιση
Youtube
- Χρήστες : Πάνω από 2 δισεκατομμύρια μηνιαίοι συνδεδεμένοι χρήστες παγκοσμίως
- Κοινό : Millennials, ακολουθούμενο από το Generation Z
- Επιπτώσεις στη βιομηχανία : B2C
- Καλύτερο για : Ενημέρωση επωνυμίας ψυχαγωγία και βίντεο με οδηγίες