Email Marketing – Sales Funnel
Σχεδιασμός και Αποστολή συστηματικών email γνωριμίας και επακολούθησης, για χτίσιμο σχέσεων πελατών, δημιουργία αφοσίωσης, προώθηση νέων υπηρεσιών/προϊόντων και αύξηση των πωλήσεων.
Δημιουργία Στόχων
Δημιουργία Στρατηγικής
Πλάνου δράσης
Ανάπτυξη και συλλογή λίστας ενδιαφερόμενων καταναλωτών για μέγιστα αποτελέσματα και απόδοση
Το email δεν είναι νεκρό. Είναι ένα από τα λίγα κανάλια μάρκετινγκ που μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε για να δημιουργήσουμε μια αυθεντική σύνδεση με τους ανθρώπους που διατηρούν τις επιχειρήσεις μας ζωντανές.
Συμμόρφωση GDPR
“Το GDPR είναι απολύτως συνεπές με την εισερχόμενη προσέγγιση στην επιχείρηση” – Brian Halligan, Διευθύνων Σύμβουλος του HubSpot
Αν και ορισμένοι μπορεί να θεωρήσουν αυτούς τους πρόσφατα εφαρμοσμένους κανονισμούς ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ως επαχθείς και περιττούς, ο Γενικός Κανονισμός Προστασίας Δεδομένων (GDPR) μας φέρνει πιο κοντά στην οικοδόμηση μακροχρόνιων και εμπιστευτικών σχέσεων με τους πελάτες μας.
Το GDPR έχει να δώσει στους πελάτες σας το δικαίωμα επιλογής. Επιλέγουν τα email σας. Επιλέγουν να ακούσουν από εσάς. Επιλέγουν τα προϊόντα σας. Και αυτό ακριβώς είναι το εισερχόμενο μάρκετινγκ.
Ακολουθεί μια επισκόπηση του τρόπου συμμόρφωσης με τους νόμους του GDPR:
- Χρησιμοποιήστε ρητή και σαφή γλώσσα όταν ζητάτε συγκατάθεση για αποθήκευση προσωπικών πληροφοριών.
- Συλλέξτε μόνο τα στοιχεία επικοινωνίας που είναι απαραίτητα και σχετίζονται με την επιχείρησή σας.
- Αποθηκεύστε τα δεδομένα επαφής με ασφαλή τρόπο και χρησιμοποιήστε τα μόνο για τον συμφωνημένο σκοπό.
- Διατηρήστε δεδομένα για δικαιολογημένους επιχειρηματικούς σκοπούς μόνο.
- Διαγράψτε τα δεδομένα επαφής κατόπιν αιτήματος.
- Διευκολύνετε την κατάργηση εγγραφής από τις επαφές σας από τη λίστα σας ή την ενημέρωση των προτιμήσεών τους.
- Συμμορφωθείτε αμέσως με το αίτημα μιας επαφής για πρόσβαση στα δεδομένα τους.
- Διατηρήστε τα εταιρικά αρχεία για να αποδείξετε τη συμμόρφωση του GDPR.